دیجیتال مارکتینگ با ایمیل
آریو

سازه فضایی چیست؟ خرید ضد یخ برای بتن خرید اپیلیدی و موکن برقی 2 کاره خرید لامپ رقص نور LED لیزری خرید لیزر سبز خطی - مناسب مغازه ها و فروشگاه ها - برد 2 کیلومتر


دیجیتال مارکتینگ با ایمیل


ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی اینترنتی برای مشاغل مختلف است که در صورت انجام صحیح و رعایت اصول می تواند موفقیت های زیادی را برای کسب و کار به ارمغان بیاورد. اخیرا مطالب و دوره های مختلف ایمیل مارکتینگ در وب سایت های مختلف منتشر شده است که اغلب بسیار پراکنده و پراکنده هستند و نمی توانند به تمام سوالات کاربران پاسخ دهند.
بازاریابی ایمیلی چیست؟
بازاریابی ایمیلی روشی از بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی اینترنتی است که در آن از ایمیل یا ایمیل به عنوان وسیله ای برای ارتباط با مشتریان استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت که هر ایمیل تبلیغاتی که برای مشتری یا شخصی که مشتری بالقوه محسوب می شود ارسال شود، بخشی از فرآیند ایمیل مارکتینگ محسوب می شود.
اصطلاح ایمیل مارکتینگ برای موارد زیر استفاده می شود:

ارسال ایمیل به مشتریان فعلی به منظور تقویت روابط تجاری با آنها، ارائه خدمات و محصولات دیگر شرکت به آنها و تبدیل آنها به مشتریان وفادار برند خاصی از شرکت شما یا ارسال ایمیل به مشتریان قبلی برای برقراری ارتباط مجدد. با آنها تجارت کنید. برای جذب مشتریان جدید ایمیل بفرستید یا محصولی را برای فروش سریع پیشنهاد دهید، برای مثال ایمیلی برای اعلام حراج یک محصول در شرکت خود ارسال کنید.

قرار دادن پیام های تبلیغاتی در ایمیل هایی که یک کمپین تجاری برای مشتریان خود ارسال می کند. ایمیل مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ نسبت به روش های قدیمی بازاریابی با استفاده از بسته های پستی یا توزیع بروشور و ... مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

میزان موفقیت یا شکست را می توان بررسی کرد و با ابزارهایی برای ردیابی نتایج ایمیل مارکتینگ می توان تعداد دقیق مشتریانی که با استفاده از فرآیند ایمیل مارکتینگ جذب شده اند و حتی نقاط قوت و ضعف روش را تخمین زد. مسائل مورد استفاده و حل آنها به منظور حصول نتایج موفق تر.

بیش از نیمی از کاربران ایمیل حداقل یک بار در روز به ایمیل خود مراجعه می کنند و ایمیل های دریافتی را بررسی می کنند. کسانی که از بازاریابی ایمیلی با افزودن تبلیغات به ایمیل های تجاری شرکت های دیگر استفاده می کنند، می توانند با قرار دادن CTA در تبلیغات خود این کار را انجام دهند.

woorank

بسیاری از کاربران مشترک مجله آنلاین خود می شوند و ایمیل خود را در سیستم ایمیل خود ثبت می کنند. از این طریق می توانند پایگاه داده بسیار ارزشمندی از ایمیل های افرادی که به کسب و کار خود یا به عبارتی مشتریان بالقوه علاقه مند هستند را بیابند. بازاریاب هایی که می توانند شخصی سازی را در فرآیند بازاریابی ایمیلی خود تعبیه کنند

(یعنی ایمیل هایی که به عنوان تبلیغات یا اطلاعات برای کاربران ارسال می کنند بر اساس معیارهای مختلفی از جمله سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و غیره طبقه بندی می شوند و ایمیل های مختلفی را برای افراد گروه های مختلف ارسال می کنند)، می توانند از مزایای زیادی برخوردار شوند. از ایمیل کمپین بازاریابی پستی.

استفاده از روش ارسال ایمیل های زودگذر به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد که به صورت خودکار تصاویر رویدادهای مختلفی را که برای کاربران رخ می دهد به نمایش بگذارند و متناسب با موقعیت پیش آمده برای کاربران ایمیل ارسال کنند، از این طریق می توان همدلی و تعامل بیشتری با کاربران ایجاد کرد. برای مثال ارسال ایمیل خودکار برای تولد کاربران.

یکی از نکات منفی در مورد ایمیل مارکتینگ، امکان ارسال ایمیل های اسپم توسط کاربران است. اگر ایمیل‌های شما توسط کاربران به صورت دستی ارسال شود (یا توسط برنامه‌هایی که برخی افراد در ایمیل‌های خود فعال می‌کنند و ایمیل‌های مشکوک، تبلیغاتی یا هرزنامه را به‌طور خودکار از صندوق ورودی حذف می‌کنند) و بخشی از ایمیل‌ها ارسال می‌شود، ارسال‌های شما به طور کلی رد می‌شوند و درصد بالایی از موارد ارسالی شما ممکن است بدون خواندن حذف شوند.

این مشکل باعث می شود آماری که بررسی می کنید اشتباه باشد، یعنی بررسی های آماری خود را در مورد نتایج دریافتی از تعداد ایمیل های ارسالی و بر اساس آن معیار میزان موفقیت بررسی می کنید، در حالی که نرخ بالای ایمیل های ارسالی شما اصلا خوانده نمی شود و این باعث می شود فکر کنید بازاریابی ایمیلی موفقیت آمیز نبوده است. برای جلوگیری از چنین مسائلی، باید از روش‌های «opt-in» در فرآیند بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : آریو تاریخ : جمعه 13 مرداد 1402